Welke vragen stel ik aan wie?

Vragen over werk & inkomen

Met vragen over werk & inkomen neemt u contact op met de Servicedesk: bel 030-6006070 of mail servicedesk@hzc.nl .

De medewerkers Marjoke Bijl, Irene de Beer en Remco Meerwijk staan vijf dagen per week van 8.30 tot 17.00 uur voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.

Voorbeelden van vragen waarmee u bij de Servicedesk terecht kunt:


Voor lopende zaken waarover u al contact heeft met de rayonbestuurder of voor spoedgevallen kunt u rechtstreeks contact opnemen met uw rayonbestuurder .

Vragen die niet over werk & inkomen gaan

Ook met vragen die niet over werk & inkomen gaan kunt u contact opnemen met de HZC-Servicedesk: bel 030-6006070 of mail naar servicedesk@hzc.nl .

Onze medewerkers van de Servicedesk geven u een eerste kosteloos advies. Hiermee kunnen veel problemen en conflicten al worden opgelost en de gang naar de rechter worden voorkomen. Als dat niet het geval is, volgt in dit geval de eigen verantwoordelijkheid van het lid. Uiteraard kunnen wij u daarin adviseren.

Kortom wij behartigen deze belangen tot en met het geven van advies; een eventuele gang naar de rechter is uw eigen verantwoordelijkheid.

Administratieve vragen

Voor vragen over bijvoorbeeld de contributie, wijzigingen in uw persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer, IBAN bankrekeningnummer, e-mail adres, inloggen op de HZC website en de verzending van De Machinist kunt u contact opnemen met de ledenadministratie: bel 030-6006070 of mail ledenadministratie@hzc.nl .