Ledenvergadering afdeling Zeeland en Zuid-Limburg 2021

17/09/2021

HZC volgt, net als u, het nieuws inzake het coronavirus op de voet.

Op 14 september 2021 heeft er een persconferentie plaatsgevonden. Er is aangegeven dat er weer bijeenkomsten gehouden kunnen worden zonder de 1,5 meter maatregel. Wel moet bij horeca gelegenheden wel een coronacheck worden gehouden.

Veel mensen zijn gevaccineerd en de kans om (ernstig) ziek te worden is een stuk kleiner hiermee. Echter ziek worden en besmettelijk zijn voor andere kan nog steeds. Daarom hebben HZC afdelingen Zeeland en Zuid-Limburg besloten om ook in 2021 geen ledenvergadering te houden.

Het laatste nieuws omtrent de ontwikkelingen op cao gebied in sociale wetgeving en maatschappelijk gebied kunt u vinden in onze nieuwsbrieven, op de site, sociale media en De Machinist. Natuurlijk kunt u ook altijd contact op nemen met de service desk of via info@hzc.nl als u hele specifieke informatie wilt hebben.

Wij betreuren dat we opnieuw geen ledenvergadering kunnen houden. Echter in deze nemen wij als afdelingen onze verantwoording om u en onze medewerkers te beschermen.

Wij vertrouwen erop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd en houden u op de hoogte van de verdere ontwikkelingen.

Mocht u vragen hebben dan kunt u die stellen aan de afdeling of aan uw rayonbestuurder.